Saturday, November 1, 2008

Semakin lama semakin malas ber-blog-blog.

Gosh! Long longgg time no write, wuuu HAHA ;p Been pretty busy lately. Ceh padahal belum msuk MMU balek pn. Haha. Am busy with driving lessons, traditional dance, blabla. Poyo je en ahaha. Sorrylah Mell aku delete blog lama lama tu, its lame dh aa! Nnt aku faks kt kau wei oke oke? Anddd Kuzaf, kau jgn gatal comment bkn bkn wei tenggiling! Mmg takkkkk aa nk approve kn HAHA mmg teruk aa kau nie hish! And fr others yg tlah menggomen-comment slama nie, terima kasih saya ucapkan (: Tanpa anda, siapalah saya. WAKAKA geli gl ayat aku! Maaf krana belom aprrove, blog saya ternyata agak rosak sistemnya.
Ok enough with those bullshit. Sorry di atas pembuangan beberapa lagi blog lama yg lain. Makin dibaca, makin mcm lousy plak blog tu sume, maka harus dipadam sgera. Smoga penulisan hari-hari mdatang akan lebih matang dan bermutu. BOO-HOO Juliana dh poyo balek. Entah demam apa hari nie rs nk mrepek cara skema plak ok ok enough with those craps. New blogs coming soon, hopefully. Doakan plbagai perkara menarik mahupun pelik trjadi dpn mata aku stiap hari biar ade topik utk aku tulis. Klau tak, mmg korang la jd mangsa bc blog aku yg mbosankan, and then comment mrepek gl sakai habes, pastu bl aku tak approve mula la complain smpi bdarah tlinga. Kan Kuzaf? WUHAHA peaceee ;)

6 comments:

Anonymous said...

k bila nk faks?hahaha.

Anonymous said...

weii juuu! tenggiling tu cer lama dowh. diam2 sdh, malu!

Anonymous said...

kes tgiling biler gabung dgn kes whats up nigga mlm tu mmg tebaik..hahahhha!!

Anonymous said...

watafakkk jgn ingat lek wei cer mlm tu!

Juliana Edgar said...
This comment has been removed by the author.
Juliana Edgar said...

Asal kau emo gl Kuzaf? Kau ke yg kena kantoi mlm tu? Eh upssie TERlupa wakaka. Betul Kudeen, aku sokong! Kuzaf je aa tak, ahahah. Mell, dh pos laju dh pn teehee.