Monday, February 2, 2009

Warkah buat kalian yg dirindui.

Salam tersayang buat yg tersyg, Anakanda kini sedang bersila terkangkang di lantai bilik memandangkan internet point agak cacat, dan kerana itu juga anakanda tidak berkesempatan utk mengapprove serta mereply comment-comment durjana oleh rakan-rakan sekalian.
Bilik kelihatan okey, sebaik sahaja anakanda melangkah masuk petang tadi, aroma harum menyerbu lubang hidung. Mmg harum, bukan harum yg perli-perli. Kelihatannya roomate anakanda seorg yg sungguh pembersih, semestinya kontras dengan anakanda.
Ayahanda, terima kasih kerna menghantar anakanda, dan menyelesaikan segala jenis mcm urusan yg perlu diuruskan. Sesungguhnya MMU mmg pemalas tahap dewa gaban dengan berbagai jenis perkara yg telah diupgradekan dan telah menyukarkan urusan kita, namun Alhamdulillah akhirnya selesai juga segala urusan jual beli, eh urusan pertukaran kursus ijazah, dan kini anakanda kembali menuntut ilmu di Tembok Besar Negeri MELAKA. Semoga ayahanda selamat pulang ke rumah tangga, eh rumah kita, Amin.
Jam kini menunjukkan pukul 11.55 malam. Anakanda tidak keluar makan mlm dek kemalasan yang taksub untuk menukar baju dan membawa beg berjalan sana sini, maka anakanda memutuskan untuk duduk di bilik dan mengutus warkah berlagu pilu buat keluarga sambil mengenyangkan perut dengan Coldplay.
Anakanda telah berjumpa Syam si gadis yang amat dirindui dan kami telah menjerit memeluk dan meng-gelak sekuat hati utk beberapa jam yg lalu.
Apabila kembali berada di sini, anakanda sesungguhnya amat merindui teman-teman se-Foudation dahulu, Hana Maisarah Amira June Hanim Arena Azuwa Tek Mimi Nisa dan byk lg. Ke mana anakanda pergi, pasti ada kenangan yg mengimbau, terutamanya kenangan bersama Hana Amira Maisarah. WEY DTG LA SINI WEY TAK RINDU AKU KE DOH.
Tp semestinya, anakanda lebih lebih lebihhhh sgt merindui rumah. Bagaimana adinda Ammar? Masih belajar Bahasa Melayu kah? Haih selalu broken Malay. Bagaimana adinda Jasmin? Pasti kesepian di bilik tanpa anakanda bergelak hilai ketawa. Bagaimana bonda Mama? Semoga cepat sembuh. Bagaimana ayahanda Papa? Sudah sampaikah? Anakanda doakan yang terbaik buat kalian.
SUMPAH RS MCM NK BALIKKKK WEYYY MEMBER SEMUA PN DH BLAH CYBER HUWAAA RINDU SIAL DTG SINI BALIKKK!
Sekian, anakanda ingin berkabung diri dalam selimut dan berazam utk bangun subuh.


20 comments:

budak jahat said...

Hee selimut u tu daripada material ape eh? kalau material yang sama dengan selimut i... memang tak bangun subuh la i rase. i rase jek, berdasarkan pengalaman i =P

adnaezsis said...

weh juju...
ko kat mlake ke???????
aku link blog ko k...

-oNe-

adnaezsis said...

weyh juju...
ko dimelaka ka???
btw, aku link blog ko ek...
=)

-oNe-

chuel said...

anakonda sihat2 belaka..

hana said...

kehadapan adinda jue edgar!
kakanda di cyber sihat belaka.. bagaimanakah keadaan adinda??
lol... x retiii~~~

wehh rinduu jugakk!
apesal u hanta the same msg dkt 1 14 kalii wooo?? rindu sgt sgt ke?
hahahahahah...

tgk lahh nnt i try to dtg melaka and see u!! but donno when sbb sem ni i ade class till friday!!
btw who is ur roomate? i bc msg u to mai adakah kwn y**y**n? hahahha
i nak dgr smua cerita u tanpa paused tau nnt!!!!

wahhhh i dh berjangkit dgn u ni dah mcm essay dah niiii!

Juliana Edgar said...

SBBRP :
HAHAHAHA tak takkk. Material alim punya, siap dgn selimut pn bgn solat.


Wan :
Yes kt Mlk dah!


Chuel :
Bguslah. Anakonda mkn dh?


Hana :
HAHAHAHA 14 kali ke wehhh SHITTT GL patutlah kredit smlm lajuu je hbs! Kt my mom pn tersend smpi 6 kali kot. HAHA siod aa I tatau pn.
Yeap betul la tuuu! Haha nnt I cerita wehh CPT LA DTG MELAKAAA! Gi mana2 pn kt mmu ni ingt korang senget betul la :(

budak jahat said...

ooo alim punye ye... nnt bg i pinjam ekh, nak gak jadi alim skali-skale. hehe

Juliana Edgar said...

Niat takleh sekali skala. Dia kena niat nk tetap terus
AICECEH POYO GL AYAT AKU

anakonda said...

anakda nak belanja anakonda makan ke?? thanksssssssssss...

Juliana Edgar said...

Alahai kesian bunyi srupa kebulur dahhh anakonda nk mkn apa? Eh silap. Nk mkn siapa?

budak jahat said...

ooo.. cmtu ye,
baiklah i pasang niat yang tetap ekh =P

anakonda said...

anakonda nak makan anakanda bole? ggrrrrr

Juliana Edgar said...

SBBRP :
Yeah baiklah all the best ok BB! xp


Chuel : Aku gemok sgt tak muat mulut hang nk balun

budak jahat said...

hee time kasih! yela, da kate pun BB kan.. kne la berubah =P

Jasmin NE said...

hahaa
org br insaf la katakan
time bertakafurrr tu,
doa2kan lah min yg nk spm nie ye?
wahahaa

chuel said...

tak muat kasi chop chop!

Juliana Edgar said...

BB : Alahaii sejuk hati mak dgr. HAHAHA
Dh brubah belom?


Min : Hek alah tk nk drive jln2 dh balik nnt camni GRRR


Chuel : Liat. Susah nk chop2

Shahrul Azry said...

BJ dh berubah dh! siap ad blog baru!sila view lekas ;)

Budak Panjang said...

yeah da berubah da pun ;)

Juliana Edgar said...

Shah : Pergh biar bebenor! *Excited*

BP : Aummm saya kagummm!