Thursday, March 26, 2009

Nak bersara dari blogging.

Setelah bercuti panjang, kini aku kembali merepek di blog. Haha. Aku mcm dh lupa aku ada blog.
Oh wait. Aku sengaja buat2 lupa sbnrnya.

Byk benda jadi, smpi aku jd malas. Malas untuk cerita pape pun. Sama ade secara lisan, or even penulisan.

Dan sekarang pun, kemalasan kegedikan dan kehegeh-hegehan masih menguasai diri. Nak layan lagu. Ciao!

Eh BUDAK PANJANG, byk la hang punya peminat. Blog hang yaaa la famous, blog cheq ni style kaki jalan jaa :D


P/S : Asal aku gila layan lirik ni balik?

When i'm with you
I'll make every second count
Cause i miss you, whenever your not around
When i kiss you
I still get butterflies
Years from now
I'll make every second count
When I'm with you

Yeah we've had our ups and downs
But we've always worked them out
Babe am i ever glad we got this far now
Still i'm lying here tonight
Wishing i was by your side
Cause when i'm not there enough
Nothing feels right
So i'm coming back to show you that I'll love you the rest of my life


5 comments:

Budak Panjang said...

aku ni mana la ada blog. aku dok tunggu bila la hang ni nak updet blog. dah yang hang ni pi bersara buat apa plak neh?

jangan malas2 beb, tak baek untuk kesihatan!

hehehehe

Shahrul Azry said...

rip sudah! :P

Juliana Edgar said...

Dek kemalasan yg memudaratkan kesihatan dan kini kesihatan dh tak baik tu psl nk bersara.
*belit2*
Sokong la weh!

Amira Abdul Halim Draven Singorjo said...

mengarut! jgn ngada2 nak bersara

Juliana Edgar said...

Kensel ! Dek kebosanan yg teramat.